Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Frustrerad

Av Anna - 3 oktober 2011 11:52

Ja det blir jag! 

Har Lillen hemma från förskolan/dagis idag, han har haft feber hela helgen, till och från, så jag tänkte att han får vara hemma idag så han får en dag för  återhämtning. 

Ingen temp imorse, så jag tänkte att han kanske ändå är frisk snart. Men neeej då, febern drog igång igen på förmiddagen, och sen klagade han på ont i örat innan han somnade. 

Han verkar verkligen vara som jag. Antingen inte sjuk alls, eller så slår det stenhårt. 


Sen blir jag så himla ledsen över att jag inte klarar av, rent kroppsligt, att ha honom hemma... Jag har fullt sjå att ta hand om mej själv, och klara av mina dagar. 

Ändå är han väldigt omtänksam och hjälpsam på alla vis, fastän han inte ens har fyllt tre.  


Men nu ska jag försöka vila lite när han ändå sover middag.


Ha en fin dag! 

 
 
Ingen bild

Pianick

3 oktober 2011 16:18

Hoppas han blir pigg igen.Kram

Anna

4 oktober 2011 00:19

Det hoppas jag också, för han är inte pigg alls nu, mammas gull.

 
anna e

anna e

4 oktober 2011 08:34

Snälla söta namne... SÄNK kraven. Vad är en bra mamma? I mina ögon är det att man finns där och kan lyssna, mysa och se dem. Mina barn har praktiskt taget växt upp så. Att komma och vara med mig i sängen och det gör de fortfarande fast jag nu har 3 st myndiga och lillan är 14 år!!!

De vet att jag inte orkar, så de kommer till mig. Jag har inte orkat vara i slalombackar, utflykter, semestrar osv, men de kommer och vi pratar om allt vad livet innehåller. DET är för mig att vara en bra mamma. 2 ögon/öron och 1 mun. Lyssna och se dubbelt så mycket som ja pratar...Så du duger precis som DU ÄR!
Pussar och kramar <3

http://www,annasdrom.blogg.se

Anna

5 oktober 2011 00:51

Tack vännen!
Innerst inne vet jag ju det, men ibland gör det ont att jag inte räcker till, som jag vill.
Fast du har så rätt!! Sen tror jag att barnen blir ödmjuka av att växa upp så här, lär sej ta hänsyn tidigt.

Kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards