Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Vansinnigt kinkig

Av Anna - 27 oktober 2011 10:27

Ja det är jag. Med vissa saker. Inte så många saker, men en del saker alltså....


Just nu är det något som är väldigt aktuellt. Att åka bil med någon annan... Jag hatar det! Vem det än är, om det inte är min man, för honom kan jag åka med. 

Men ingen annan. Magen kommer i uppror och jag blir helt enkelt skitnervös! Jag klarar det inte!!

Det bottnar säkert i mina trafikolyckor, men jag vet inte. Bilförare som kör tveksamt, olagligt, aggressivt eller liknande, det klarar jag inte... (Och oftast anser jag att alla kör så....) Jättejobbigt och onödigt. 

Hur säger man det till folk utan att såra? Jag tycker nämligen det är jättejobbigt. Med alla. Suck....

Bara ännu en sak att ta tag i antar jag. Men inte nu.....


Sen denna rygg, som jag inte får hjälp med. Nu fick jag gå genom min husläkare iallafall....

Mina känslebortfall kommer från ryggen, så är det bara, vad än neurologen tror... För nu har jag varit på gyn, som han ville, och där kan de då inte hjälpa mej... Suck...


Aja, allt brukar ordna sej till slut, det får man aldrig sluta tro på. 


Kram på er vänner!!!

 
 
Hockeysmurf

Hockeysmurf

27 oktober 2011 20:18

Jag sa åt min mammas kompis en gång, hon kör som en biltjyv! Jag bad henne köra lite försiktigare men hon bara tittade oförstående på mig och fattade inte alls vad jag menade. Åkte aldrig med henne mer.
Själv låter jag mest när jag kör, skriker och lever om men kör väldigt laglydigt (tycker det är en extremt onödig kostnad nämligen, böter... ;) )
Håller tummarna för att du får adekvat hjälp med ryggen, fort som tusan!
Kram!

http://fibrotankar.wordpress.com

Anna

28 oktober 2011 13:41

Ha ha! :)

Jag är extremt petig och laglydig när det gäller bilen och körning. Det gäller ju inte andra på vägen tyvärr, så jag har alltid ett och annat att säga när jag kör, till andra bilister. :-D

Jag hoppas jag snart hamnar på rätt ställe, även om det verkar dröja...

Kram!!!!

 
Ulrika

Ulrika

27 oktober 2011 23:41

Jag brukar få skjuts av kära grannen. Nästan näradödenupplevelse varje gång ;) Tröstar mig med att det hade varit ännu värre om jag kört själv för jag är värdelös på att köra bil.

Svårt det där för som du säger, man vill inte såra samtidigt som man är rädd om livet.

Jahopp, nu hopps vi du slipper fler vändor till gyn då. Tycker så synd om dig för du har ju alldeles för mycket kära vän. På tok för mycket!

Tusen tack för att du ringde :)

Kram

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

28 oktober 2011 13:39

Ja, inga fler besök på gyn i onödan tack... Inte det roligaste stället att åka till heller, den där gynstolen är ju inte mitt favvis tillhåll precis.. ;)

Tack för snacket, det var trevligt! :)

Kram!!!

 
Malin

Malin

28 oktober 2011 12:38

Allting går bra bara man är ärlig min vän....rakt igenom <3 alla har vi våra "grejer" fast din är ju förståelig!! Kram

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

28 oktober 2011 13:38

Ja, som du sa så är jag tydligen inte det... Något mer att jobba på tydligen.

Stor kram vännen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards