Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Tsss

Av Anna - 17 oktober 2011 23:41

Insåg för en stund sen att jag ska till min handkirurg imorgon bitti... 


Bara att sätta sej och maila över alla länkar jag skulle ge honom, till min egen telefon!

Han verkar inte läsa sin mail, jag har mailat förut nämligen...

Så jag mailar länkarna om allt man kan göra med handleder och fingrar nu för tiden, till min telefon.

Sen visar jag honom det, och sen får han lära sej hur man gör.

Enkelt va?   


Återkommer om det också, tror jag, om jag orkar.


Det är för mycket nu helt enkelt. Jag är riktigt pressad. Det är neurologiskt, gynekologiskt, ortopediskt, det är sjukgymnast, arbetstearapeut, tekniker för rullstol, inlägg i skorna,  husläkare. Jag får inte ihop det!


Hela min kropp verkar falla sönder just nu. Inget funkar som det borde.


Tur att jag har vänner som orkar lyssna på skiten. Ringde nyss till min älskade vän, som lyssnade på mitt dravel. Klarar mej inte utan henne, hoppas hon orkar.   


Inte så kul läsning, men så är det just nu. 


Kram på er!

 
 
Malin

Malin

18 oktober 2011 07:54

Riktiga vänner orkar! Och skulle dom mot förmodan inte orka så skulle dom säga det....Hoppas det går bra idag min vän<3 Ska försöka hjälpa dig med ditt kaos....usch det är så jobbigt när det hopar sig så och man inte mår bra=( Puss

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

20 oktober 2011 23:29

Du är så go du. Ställer upp i vått och torrt.

 
Ingen bild

henny

18 oktober 2011 12:25

ANNA det är inte dravel!!!Vi vill höra om din vardag och vi lär oss av din kamp och vi kanske kan hjälpa dej i din kamp!!!Bra att du har med länkarna i telefonen, synd att vissa läkare inte vill använda mejlen som ett arbetsredskap, så mkt skulle bli enkalre av det!!Men dom är kanske rädda att själva gå under i mejlskörden! Kram! LYCKA TILL!

Anna

20 oktober 2011 23:28

Tack vännen, men ibland känns det som om jag bara gnäller och gnäller....
Kram!!!!!

 
Ulrika

Ulrika

18 oktober 2011 23:33

Hur gick det idag? Har tänkt på dig! <3

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

20 oktober 2011 23:26

Det kommer det också.. Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards