Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

För sent

Av Anna - 5 oktober 2011 00:51

Nej, jösses, klockan redan tio i ett på natten...


Får skriva mer imorgon om dagens vårdbesök. Det gick bra i vilket fall. Fick bra ortoser och gjorde avgjutningar på fötterna för sulor. Skönt att ha det gjort. 


Imorgon ska jag till stora sjukhuset för undersökning av signalerna i nerver och muskler. Jag har en härlig vän som följer med mej dit, det är underbart!

Jag är inte van vid att ha sällskap till något alls, jag brukar alltid få åka själv, så det här är en god bonus.   


Lillen mår lite bättre, men har så ont i magen, stackaren... Han behöver göra nummer två, verkligen! Mammas gull... Sen är det nog höstblåsor han har. Han verkar vara känslig för infektioner, och det stämmer nog in på det att jag tror han har ärvt min EDS.   


Så nu ska jag väl försöka sova snart. Om det går, för jag har rejält ont. 


Gonatt och sov gott. 

 
 
Ingen bild

Pianick

5 oktober 2011 11:58

Hoppas allt går bra.Tur med goa vänner :)Mega stor kram.

Anna

6 oktober 2011 23:14

Jag skulle inte klara mej utan henne, vet inte vad jag gjorde innan jag träffade henne heller. :)
Vänner är oumbärliga.

 
Ingen bild

Pianick

6 oktober 2011 11:21

Trevlig helg.Stor styrke kram

Anna

6 oktober 2011 23:13

Detsamma vännen.

Kramar!!

 
Ingen bild

Jenny

6 oktober 2011 14:13

Åh vad skönt det ej var så allvarligt med sonen .
Trevligt du fick sällskap .
Hoppas det ger dig något bra info nu .
Kram

Anna

6 oktober 2011 23:13

Tack, ja det är skönt att han mår bättre, även om det inte är helt okej än, det märkte vi idag.

Jag hoppas undersökningen kan tala om hur det står till i armarna. :)

Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards