Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

En önskan

Av Anna - 22 januari 2012 02:42

Skulle vilja vara känslig för läkemedel. I alla fall vissa dagar.

EDS gör ju det med en del, antingen är man känslig, eller så tål man hur mycket som helst.

Jag är den där som tål hur mycket som helst, och får ta väldigt mycket för att bli hjälpt....

Så jag hoppas jag får sova en smula inatt, trots smärta.


Önskar er en god natt också, hoppas ni får en fin söndag. 

 
 
Ingen bild

henny

22 januari 2012 14:11

förstår din önskan, jag känner ockå att jag önskade svara på mediciner lite bättre...men samtidigt har jag hitintills haft förmånen att inte dras med så mkt biverkningar sådet får man va glad över iaf!

Anna

22 januari 2012 23:50

Det har du alldeles rätt i!!! Jag får sällan biverkningar, det är så skönt när man får ta så mycket.
Kram!!!

 
anna e

anna e

22 januari 2012 15:56

Tillhör också skaran som kan ta doser som skulle klubba en oxe... Tack och lov är så pass "ökänd" så det vet om det när jag kommer på sjukhus... Jag har trots allt haft tur efter att ha pussat enormt många grodor till läkare fått bra hjälp nu! Tacksam...

http://www.annasdrom.blogg.se

Anna

22 januari 2012 23:50

Ja men visst är det trist?
Jag vill ju bli hjälpt ju....
Jag har en underbar husläkare som jag hoppas arbetar till han blir 80 bast, annars har jag ju mest träffat grodor. ;)
Kram!!!!

 
Ingen bild

pianick

22 januari 2012 16:54

Styrkekram

Anna

22 januari 2012 23:49

Kära vän, hur är det med dej?
Tänker på dej och skickar en stor styrkekram tillbaka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards