Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Intressant..

Av Anna - 28 november 2011 23:58

Ja mer intressant. Var ju hos neurolog idag. 


Neurologen sa åt mej att ställa mej på hälarna, alltså balansera på hälarna, och det kunde jag baske mej inte! Jätteskumt, hade inte en aning om att jag inte kunde det längre... Inte bra...


Sen körde han ju med den där pinnen de har och kollar reflexer med, under mina fötter. Utan reaktion!!! Helt otroligt, det har jag gjort förut, fast det är några år sen sist, men nu reagerade jag inte alls. Det ska ju framkalla en särskild reaktion i fötterna, men det uteblev totalt. Skumt... Inte kul...


Annars en grundlig undersökning, som inte var kul alls. Iinte det han kom fram till heller. Det är bråttom med röntgen av ryggen ju.

Varöfr kunde jag inte få det gjort när jag sökte första gången? För två månader sen? 


Ja det är frågan det....

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

29 november 2011 08:17

Du det låter verkligen inte bra!! Hade han någon teori om vad som har hänt??

Kramis

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

29 november 2011 16:37

Han var som ett frågetecken hela han, även om han försökte förstå.
Han gjorde sitt bästa.
Det var ju akuten som sedan behandlade mej som en bajskorv under skon.... Suck...

 
carro

carro

29 november 2011 16:31

Se till att de åtgärdar dina bekymmer snabbt som attan så de inte blir en massa diskbråck, & så att de inte börjar vittra bort kotor & diskar & så d inte blir ryggmärgs skada på dej med.
Visst nu skyller dom på mitt att EDS:en bara gör så de inte läker ,men att bil olyckorna är anledningen.
Dom har inte sett de jag har förr, eftersom de är så mycket & två av skadorna åsamkade dom ju genom 1 av 3 rygg op.ar:

MEN lika fullt ,bil olyckor har du med vart med i & om ,därför ,:
"SE TILL ATT DU FÅR HJÄLP FORT SOM FAN"för när det gått för långt så diskarna vittrar bort & även kotorna börjar ,då finns det ingen återvändo längre ,tyvärr.
Så be dom göra något åt kot glidningarna INNAN det går för långt

Stor kram fina du

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

29 november 2011 16:35

Jag försöker vännen, jag försöker.... Men när jag hela tiden blir behandlad som EDS skit, så vet jag inte.. Jag orkar inte med hur mycket som helst.
Men jag VILL inte hamna där du är!!! Fan....
Jag fick ju MR gjord idag till slut, det hjälpe visst att tjuta och "rusa" därifrån.
Ska bli kul att se vad det visar.
Fan ta dom om jag blivit mycket sämre, då stämmer jag byxorna av dom!!!!

Det här gör mej rädd Carro. På riktigt. Artros kan jag ha, det är en sak, men neurologiska problem, neeeeej tack....

Tack för att du finns vännen, hoppas vi kan prata snart.
Kramar!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards