Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Inressant.

Av Anna - 27 november 2011 22:50

Ju sämre jag blir, och ju mer jag skriver om det, desto färre besökare har jag på bloggen.


Ett tecken på att jag bör ta en paus tror jag.  


Jag vet att jag har sagt det förut, jag vet att jag tjatar, jag vet jag vet jag vet.


I vilket fall som helst så blir det antagligen snart ett "naturligt" stopp, eller paus kanske.    

 
 
Malin

Malin

28 november 2011 07:25

Hm samma syndrom har min blogg drabbats av.....knepigt det där! Ja jag tycker du ska göra precis som du känner/vill/orkar...<3<3 Kram

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

28 november 2011 21:39

Ja, det är nog något som går, konstigt är det.

För mej känns det som ett tecken på att jag ska ta en paus. En trist blogg är inget kul.
Du skriver ju ändå om glada saker också ju!

Tack för att du finns kära vän.

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

28 november 2011 09:08

Du, det är samma hos mig, skriver jag om hur dåligt jag mår eller annat "allvarligt" så försvinner både besökare och kommentarer. Fast just nu tror jag att folk har fullt upp med julstök så att det är därför som de inte hinner läsa.

Kramen

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

28 november 2011 21:36

Jo, så kan det ju vara. Fast det känns faktiskt som om det är för att jag bara skriver om hur dålig jag är. Det är ju inte så upplyftande precis.
Inte för att man måste vara glad och lycklig hela tiden, men nu på sistone har jag ju bara skrivit en massa skit.
Folk orkar väl inte. Utom mina närmast sörjande då, som du. ;)

 
pianick

pianick

28 november 2011 10:53

Ne du ska blogga,går nog i perioder detta.Fick svar i går,på alla konstiga mail kommentarer hoss mig.Så jag markera i dag.Så hoppas det tar slut nu.Ha en bra måndag.Här tränas det på med dom nya stela led skydden.Jobbigt men måste funka,känns stadigare bamse kram alla har vi blivit sämre :( konstigt.

http://pianick.bloggo.nu

Anna

28 november 2011 21:35

Skönt att du äntligen kunde blockera den där dumma.

ja, det verkar som om vi alla blivit sämre nu i höst. Undrar om det är vädret?

Ha nu en fin kväll. Kram!!!

 
Hockeysmurf - Väldigt mycket sig själv

Hockeysmurf - Väldigt mycket sig själv

28 november 2011 12:40

Men alltså..? Hur går det med din viktminskning? Ska det verkligen vara så? Jag har lite svårt att ta in det du faktiskt skriver haha!
Jag har läst inläggen flera gånger men med min trötta hjärna så fattar jag mycket lite ändå :)
Jag har också märkt en nergång i besökare, skumt... Vet inte riktigt varför faktiskt. Men jag har tänkt som så att de flesta som läser hos mig har diverse diagnoser och de kanske är trötta nu (de också :) ) och inte orkar liksom.
Hoppas du får vila ordentligt och att du får rejält med mys från alla i din närhet. Ha det kalas!

http://fibrotankar.wordpress.com

Anna

28 november 2011 21:34

Ha ha, nja, det ska väl inte vara så riktigt tror jag. Liiiiite väl mycket på en gång. 17 kg på två månader, ofrivilligt, är kanske lite väl bra va? ;)

Ja det där med besökare ja, det är kanske som du säger, de som läser är dåliga också, och orkar inte läsa en massa skit om sjukdomar då.
Iallafall inte om mej, när jag bara blir sämre och sämre.

De i min närhet är som tur är helt otroligt underbara, annars skulle jag inte leva idag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards