Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Rubrik saknas

Av Anna - 3 november 2011 22:59

VC först, där jag träffade en riktigt bra läkare. En ung kvinna, yngre än mej tror jag (jösses vad gammal jag är!)

Men hon skickade vidare till akuten där jag fick vänta i fyra timmar. 

Hade sällskap av min härliga M i flera timmar, härliga vän!  

Fick komma hem iaf, för att komma tillbaka imorgon bitti igen. Det ska göras ett ultraljud på gallblåsan, för att se hur det står till. Han trodde det var det, men det vet ju ingen.


Nu har jag riktigt ont. Överallt.


Ha en härlig fredag nu, alla mina läsare!    

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

3 november 2011 23:40

Skönt att du fick komma hem trots allt, säger jag med sjukhusskräck. Hoppas de hittar felet i morgon och att det är "lätt" att åtgärda.

Kram vännen

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

4 november 2011 19:50

Tack vännen.

 
Hockeysmurf

Hockeysmurf

4 november 2011 08:09

Wow! Sånt där är ju underbart! Och visst går det lite lättare att vänta när man har sällskap :)
Håller tummarna för dig nu på morgonen för att du får svar och hjälp med allt nu! :)
Kram!

http://fibrotankar.wordpress.com

Anna

4 november 2011 19:51

Sådana vänner växer inte på träd, jag vårdar henne ömt.

 
Ingen bild

J

4 november 2011 16:06

Inte kul detta för dig ,lider med dig :( själv försöker jag träna åhhh träna åhh träna ihopp nu om att få fason på bäckenet/leden har sådan smärtor vareviga dag :(( BamseKram på dig /J

Anna

4 november 2011 19:52

Ja träning det har jag försökt i alla former som finns, tror jag. Nä, det funkar inte.. Synovit överallt! (inflammation i ledvätskan)

Ha en härlig helg!!!

Stooooor kram!!!

 
carro

carro

4 november 2011 21:21

Skönt att du hade sällskap med dej vännen,aldrig kul att sita ensam & vänta på svar ,men med sällskap kan man ändå "överleva" det hela.
Skönt dom hittade "ngt" men jag tycker det känns som att det inte är hela anledningen,så stå på dej.
Stor kram från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

4 november 2011 21:23

Håller med dej, detta känns inte klart. Det är något som inte stämmer.
Återstår att se vad allt visar.

Sällskap är värt så himla mycket!!!

 
pianick

pianick

5 november 2011 12:13

Ha en bra hellg kram

http://pianick.bloggo.nu

Anna

7 november 2011 19:04

Tack vännen. :)

Kramar!!!

 
pianick

pianick

6 november 2011 17:03

Har din helg,varit bra ? kram Trevlig sändags kväll.

http://pianick.bloggo.nu

Anna

7 november 2011 19:05

Tuff helg för min del, stor kram!!!

 
pianick

pianick

7 november 2011 18:06

Styrke kram här va en riktig,pest måndag i dag.Men jag tog trosa lite blev promenixer,två stycken i lungn takt.Pianick Hoppas din dag varit bättre ?

http://pianick.bloggo.nu

Anna

7 november 2011 19:05

Härligt med promenader. :)

Kram!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards