Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Läkarbesök idag. Igen...

Av Anna - 3 november 2011 08:58

Ska till VC och ta tag i det här med magen och viktnedgången idag. Har ju gått ner en smula de senaste veckorna, lite väl fort. Ont i magen varje gång jag äter lite. 

Jag ska träffa någon kvinna som jag aldrig träffat, så det ska bli spännande. De kan ju vara hur som helst, de där läkarna. 

Sen sjukgymnasten också, jag har bara träffat henne lite snabbt förut, så det ska också bli spännande. Hon verkar vara kunnig i EDS, konstigt nog, det är ovanligt. 


Men nu har jag en massa annat att pyssla med innan allt sätter fart. Lillen sitter här och leker med de nya leksakerna han fick igår på sin födelsedag, traktorer och bilar till förbannelse.  



Jag skickar en rykande tanke till vännen som opererades igår, åkte hem, och åkte i ambulans tillbaka inatt.   Jädra EDS som bara strular till det för henne. Kram på dej och jag ska tänka på dej hela dagen!     


Jag hoppas på att få träffa min själsfrände idag också.   Vi skulle ha träffats och gjort lite annat, men det har ändrats eftersom jag har en läkartid... Tänk att sjukdom hela tiden sätter käppar i hjulet..

Men men, jag hoppas vi kan träffas ändå!


Ha en fin dag alla!  

 
 
pianick

pianick

3 november 2011 11:09

Morn vännen ja har fått mina svar,om varför ja ser ut som en sparris med ådrer bara.Slutat bildat underhuds fett.Är eds som påverkat detta.Sen stackars carro hoppas allt vänder.Så många med eds som blivit sämre så trist.Natten hems här men det börjar vända med lungera hosta.Mm rökning ska vi inte prata om :( Ha en bra torsdag mega kram pianick lycka till med allt med.

http://pianick.bloggo.nu

Anna

3 november 2011 22:59

Aj då, det måste jag kolla upp, det hade jag missat. Att man slutar bilda underhudsfett... Din stackare.

 
Hockeysmurf

Hockeysmurf

3 november 2011 12:06

Bra bra bra! Hoppas verkligen du får ordning på magen och att du får träffa en riktig kalaskvinna :)
Ha en alldeles fantastisk dag! Kram!

http://fibrotankar.wordpress.com

Anna

3 november 2011 22:58

Tack tack vännen.
Jag tar detaljerna senare, är lite trött nu.

Kram på dej!!!

 
carro

carro

4 november 2011 20:36

Huga huga säger jag om att du är dålig.
Inte bra att gå ner så mycket i vikt ,så snabbt, bra du kollade upp det hela så det inte slutar i ngn tragedi för dej också ,det vill man inte då det gör så ont.
TAck för den "rykande" tanken,du är för go du vännen =)
Synd att du inte fick träffa din själsfrände ,men det var väl inte "dags ännu " då ,det kommer =)

Kramar

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

4 november 2011 21:07

Tack kära vän.

 
Stina

Stina

5 november 2011 08:47

Usch då inte alls trevligt med magsmärtor, bland det jobbigaste som finns. Fast å andra sidan önskar jag mitt i all din misär att jag kunde gå ner fort i vikt utan att ha ont i magen...varför händer det aldrig mig? Men men jag kanske har tur i oturen att gå ner i vikt om jag opererar bort min disk i käkelden ;-)

Försöker se det positiva i det negativa ;-)

KRAM

http://stinamittilivet.wordpress.com

Anna

7 november 2011 19:07

Åh jag hoppas det löser sej med din käke, fy vad jobbigt!!!
Gå ner i vikt i all ära, jösses, men jag gör det gärna frivilligt, inte för att jag inte kan äta liksom...

Du gör rätt i att se saker och ting positivt. :)

Kramar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards