Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Rörigt

Av Anna - 15 december 2011 01:15

Ja mitt förra inlägg var visst otroligt rörigt. (Jag tar bort det.)

Undrar varför det blir så? 


Ena stunden säger jag att jag har pluttiga problem jämfört med andra, och andra att jag har ont i ryggen och har blivit mycket sämre senaste tiden.   

Jösses, jag ber om ursäkt.


Jag är helt enkelt lite rörig i skallen just nu. Det är för mycket bara.

Jag vet eller förstår att en del tog illa upp av det, det var inte min mening. 

F*n, nu tar jag paus, sängen nästa tror jag. 


Gonatt. 

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

15 december 2011 09:17

Jag tyckte inte det var rörigt!
Vem skulle ta illa upp för att du skriver om hur du har det???

Kramen

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

15 december 2011 10:00

Ja du vännen.... Det var i vilket fall bättre att ta bort det.
Jag återkommer. Kram!

 
carro

carro

15 december 2011 10:37

Säger samma sak ...varför ta bort det ?? Det var inte rörigt & varför skulle någon ta åt sej av det du skriver ??
Jag menar ,de är dina ord, dina känslor ,nä se de inte så vännen.& om någon tar åt sej ,då är de deras bekymmer.
kramen

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

15 december 2011 18:00

Oftast kan jag bara bortse ifrån vad folk tycker och skriver i kommentarer, men inte just nu.
Jag blir bara ledsen och tar åt mej.

Men det blir säkert bättre framöver.

Tack vännen, kramar!!!

 
anna e

anna e

15 december 2011 14:41

Men älskade EDS-syster... du om någon lever ju verkligen i ett h*vete... och sen ber du om ursäkt för det!!!
Nej, det ska du inte göra!

Jag gråter varje gång jag läser om hur du har det och hur du behandlats, det gör mig både vansinnig och ledsen...
Så ska inte vården får göra år 2011!!!

Har så lite tröst och hjälp att ge... önskar jag kunde hjälpa dig!
Enda råd jag kan ge är att söka upp en osteopat, inget annat!
Själv varit idag till "min ängel". När mitt bäcken/ländrygg far fungerar inte kisseriet och jag blir "förlamad av smärtan" så jag kan inte dra upp benen när jag ligger i sängen. Så från det tillstånde och efter behandlingen; verkligen som berättelsen om den lame mannen i Bibeln, res dig upp, ta din säng och gå!
För direkt hon har fått min kropp på plats så är jag hel igen, även om det bara håller i sig några veckor, men utan henne skulle jag vara helt rullstolburen och totalt neddrogad för att överleva!

Skickar innerliga kärleksfulla tröstekramar, tänker så mycket på dig! <3

http://www.annasdrom.blogg.se

Anna

15 december 2011 17:59

Tack kära syster.

 
Ingen bild

pianick

15 december 2011 17:27

Missa nog jag,ne blogga på.Tröttheten smärtan är hemsk,men bara försöka va positiv styrkekram

Anna

15 december 2011 17:59

Kramar tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Skapa flashcards