Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Denna helg

Av Anna - 18 september 2011 23:49

Ja denna helg har jag inte ens öppnat datorn. 

Jag har helt enkelt inte orkat och har allt för ont. 


Era kommentarer har jag bara lagt ut, utan att kommentera, och det gillar jag INTE! Jag vill ge en respons på era härliga kommentarer, jag gillar ju det juh!  


Nu är det ny vecka som väntar, med besök från sjukhuset, och besök TILL sjukhuset. Flera gånger.


Det blir nog bra.


Ha en fin ny vecka. Alla ni som läser.

Ni betyder mycket för mej, även om jag just nu mår lite, aningens för dåligt för att svara.  


Kram på er!   

 
 
carro

carro

18 september 2011 23:58

Kram från en sjukhus säng i Norr....Nu ska det ventilera för att det var förändringar på lungan på senaste röntgen ...kram så länge & ha en underbar vecka du me vännen

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

19 september 2011 00:12

Kära vän.... Alltså, f*n vad jag lider med dej. Skickar en bamse kram och önskar att jag hade lite närmare så jag kunde komma och hälsa på och ge dej en riktig kram!!!

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

19 september 2011 00:16

Skönt att höra av dig, blev orolig...

Kramis

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

19 september 2011 00:24

Tack vännen.

 
Ingen bild

Malin

19 september 2011 10:00

Tänker på dig och saknar dig massor <3<3

Anna

19 september 2011 21:01

Saknar dej också, kanske dyker upp utanför dörren en dag. ;)

Massa kramar!!!

 
Jenny

Jenny

19 september 2011 11:20

Önskar dig lycka till på sjukan .Trevlig vecka så gott du kan .
Kram

http://tasshuset.blogspot.com

Anna

19 september 2011 21:02

Tack tack, ett möte idag och ett imorgon, det ska nog gå bra. :)

Kram på dej och ha en härlig vecka. :)

 
Hockeysmurf

Hockeysmurf

19 september 2011 12:05

Men skönt! Att inte öppnat datorn ens en gång :)
Så har jag också gjort några gånger, extremt befriande :D
Ny vecka, nya tag! Hoppas du får en underbar dag (och att det inte ösregnar hos dig som det gör här, helt värdelöst, men så är det ju måndag också haha!)
Kram!

http://fibrotankar.wordpress.com

Anna

19 september 2011 21:04

Ha ha, jag har nog lite beroende av datorn, för jag har svårt för det där med att inte ens öppna den på en hel dag! ;)
Men det går ju. :)
Här har det ösregnat hela förmiddagen, men sen kom baske mej solen och lite värme till och med. :)
Måndag ja, jag är nog lite som Gustaf, I hate mondays. ;)

Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards