Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Lite sömn nu då, kanske?

Av Anna - 22 augusti 2011 11:08

Nu har jag haft lite telefonsamtal här på morgonen, och det resulterade i att jag är helt slut....

Tänk att det inte krävs mer ibland va? 


Tss, en timmas vila, sen försöka få någon liten sak gjord hemma, så jag kan få må lite bra i själen.  


    Lägger ut en bild på min ros när den blommade. Den har blommat över nästan helt nu, hela busken.

Hösten närmar sej... Men den är så vacker och jag älskar den, som årstid, det är bara kroppen som hatar den där råa kylan.

Ja ja, nu, soffan....  

 
 
Ingen bild

Pia

22 augusti 2011 14:00

Ha en så ba dag.Du kan & blogga på.Du har en toppen blogg med massa pepp till oss andra Mvh En slut Pia i dag.Så trött.

Anna

22 augusti 2011 20:03

Jo då, jag kan nog inte lägga av, jag behöver den alldeles för mycket tror jag. ;)
Samma här, jag är helt slut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Skapa flashcards