Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Kära nån.

Av Anna - 21 juni 2011 14:21

Jag blir så rörd över hur mycket stöd jag får via bloggen.

Det gör så mycket gott för mej att få heja rop, peppning och ibland lite skäll, ni kan inte ana hur bra det är!!!  


Idag har jag det näst sista som kommer ta musten ur mej innan midsommar. Det är något jag måste göra, som jag tycker är roligt att göra, men som tar knäcken på mej, rent kroppsligt. Men envis som jag är kör jag på med det här, det blir sista gången på länge. Jag vet att jag är lite kryptisk, men det har sin förklaring.  


Imorgon ska jag och dottern umgås tillsmmans med ett gäng tjejer och ha roligt, det ska bli en överraskning för oss, en av tjejerna har planerat något kul.   Det kommer ju också göra mej helt urlakad, och jag kommer få otroligt ont, men vaffan, något roligt måsta jag väl få ha?  

Fast det såklart, det har blivit lite mycket av det goda nu ett tag. Det där goda som ger förfärliga smärtor. I flera veckor ibland.

Så jag har lovat mej själv att från och med nästa vecka ska jag bara ta det lugnt. Vara egoistisk. Tänka på mej själv. Det är väl okej va?  


     Jag hoppas det blir lite av detta igen så Lillen kan bada. Det här tog jag den 16 juni.. Idag är det bara femton grader... Mej gör det inget, jag är så frusen så jag har jämnt på mej jacka iallafall. Men barnen vill ju ha sommar nu ju.   


Nu ska jag ta en paus i allt, och hoppas på att huvudvärken och yrseln ger sej till ikväll. 


Nej visst ja, en maskin tvätt att hänga först.   

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

21 juni 2011 17:53

Du är bra på att peppa och ge styrka du också, så du är värd allt du kan få!

Ibland måste man få göra för mycket, det bara är så och det är värt det. Bara man får chans till vila och återhämtning sedan. Hoppas att du får riktigt kul i morgon!!

Ta hand om dig vännen!
Kram

ps. Har mailat läkaren igen, får se vad jag får för svar denna gången.

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

21 juni 2011 23:13

Tack vännen, det värmer. :)
Jag ska vila upp mej i helgen, det är ju midsommar!! Försöka att inte ställa några krav på mej själv bara. ;)

Den där läkaren ja.... Hoppas du får ett bättre svar denna gång, för det var, hmmmm, konstigt...

Massa kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards